A Sulyom Tájétterem számunkra jóval több, mint egy igényes vendéglátó egység a Tisza-tó mellett. Számunkra ez a kis étterem egy igazi küldetés,
egy 4 évszakos helyi gasztronómia attrakció.

Szeretnénk, ha vendégeink örömmel térnének be mindig hozzánk, s részévé válhatnánk életüknek, pihenésüknek, Tisza-tavi látogatásuk programjának.

Ezért igyekszünk felkészülni az Önök igényeire, odafigyelni a kényelmükre.

étterem
konyha
alapanyagok
környezet

Az alábbiakban bemutatjuk azokat a kiegészítő szolgáltatásokat,
amelyekkel még különlegesebb élmény lehet a nálunk tett látogatás:

Események/ köszöntések

Szívesen osztozunk vendégeink örömében, sőt igyekszünk önökkel közösen meglepetést okozni az ünnepeltnek. Vállaljuk az élmények fokozása érdekében torták, virágcsokrok egyéb egyedi ajándékok beszerzését, dekoráció készítését. S az ünnepelt megfelelő zenével történő köszöntését.

Ajánlatkérés egyedi esemény lebonyolítására

Elektromos autó töltés

Felelősséggel tartozunk környezetünkért és kiemelten figyelünk környezettudatos vendégeink igényeire. Ezért telepítettünk 2 db elektromos töltőt a parkolónkba.

Sarud egy pihenő falu.

A Sulyomban mi arra törekszünk, hogy esemény legyen az étkezés.

Igyekszünk megadni a módját az Önök kiszolgálásának. S ha Önök sem szeretnének rohanni, vagy vacsora közben szívesen fogyasztana a társaság némi alkoholt, előzetes egyeztetés esetén szállást is tudunk biztosítani Önöknek. Ha egy hosszabb kikapcsolódást terveznek a Tisza-tó partján, akkor érdemes előre megtervezni az utazást és lefoglalni az Élményfalu valamely szállását… www.elmenyfalu.hu/ szállások

Nagykócsag Élményporta - szállásfoglalás

„Minden jónak a forrása a Játék..” Friedrich Fröbel
Vannak játékos emlékeink Sarud előtti életünkből.

2003-ban nyitottuk meg a Fővárosi Állat- és Növénykertben az ország első Családi JátszadoZOO-ját, az Állatkert Játszóházat, ahol évente 100,000 ember élte át a játékban rejlő élményeket. Bár 2016-ban a Játszóház az Állatkert fejlesztésének áldozata lett (helyén ma cápaovi üzemel), a játék meghatározó része maradt az életünknek. Csapatunk tervezhette az Állatkert új játszóházát – a MESE PALOTÁT, és mi terveztük és működtetjük ma is a Premier Outletben az ország első szerepjátszóházát, az APRÓPOLISZ Játszóvárost, a Playmobil támogatásával.

Sarudon sem szeretnénk elveszteni játékos kedvünket, ezért a Slow Living jegyében – a telefonok nyomkodása helyett – egy játszópolc várja a vendégeinket, ahonnan bármely asztalhoz magatokkal vihetitek a játékokat, annak érdekében, hogy az ételek elkészültéig egymásra figyelve töltsétek a nálunk lassabban rohanó időt…

Mivel az Élményfalu Sarud - a Tisza-tó Slow Living Pihenőhelye - a gyerekes családok körében kiemelten népszerű, álmodtunk egy merészet és a Sulyom egyik szárnyával igyekeztünk GYEREKEKNEK különleges ajándékkal kedveskedni, építettünk nekik egy JÁTSZÓHÁZAT, amiben berendeztünk egy „szülőmegőrző” funkcióval is rendelkező éttermet.

Ha eddig problémát okozott, hogy hogyan tudtok úgy ebédelni, beszélgetni, hogy közben a gyerekek is jól érezzék magukat, mi mutatunk egy működő megoldást. Nálunk nem azért sírnak a gyerekek, mert unatkoznak, mert hiányoztok nekik… A gyereki könnycseppek nálunk azért potyognak, mert nem akarnak tőlünk hazamenni gyerekek.

A Sulyom Játszóház Étterem része egy intim baba- mama szoba, ahol igazán különleges környezetben lehettek együtt pici babáitokkal. A Sulyom Baba-mama szobában mindent megtaláltok, ha valami otthon maradt volna, legyen szó akár pelenkáról, krémről, törlőkendőről, bábivízről, vagy bébiételről. Mi megtöltöttük tartalommal a régi szlogent; „ A legkisebb is számít…”

A gyerekek garantáltan a bennünket választanának, ha beleszólhatnának melyik étterembe menjetek. ?

Természetesen gyerekzsúrok szervezését is vállaljuk!

2023- ban egy új játékos élménnyel bővül az Élményfalu Sarud gyerekprogramjainak köre. Júniusban megnyitjuk Magyarország második Playmobil Szerepjátszóházát, az APRÓPOLISZ Sarudot, ahol közel 200 nm-en vár Benneteket a fantázia játszóháza (3386 Sarud, Kossuth út 84.)

Sarud egy igazi kutyabarát falu.

A Strand területén kívül (vízpart FIZETŐS TERÜLETE) az Élményfalu által üzemeltetett vendéglátóhelyek és szálláshelyek mindegyike látogatható a 4 lábú kedvencekkel is. Nincs ez másképp a Sulyom Tájétterem esetében sem. Minden helyiségünkben szeretettel várjuk az egészséges és pórázon tartott kutyákat. Már Séfünk is megbarátkozott a kutyákkal, így nem meglepő ha a hozzánk látogató kutyákat nem csak friss vízzel várjuk, de a Sulyom Tájétterem azzal is kifejezi a kutyusok iránti odafigyelését, hogy az étlapunkon a SULYOM TÁJÉTTEREM KONYHÁJÁBAN KÉSZÍTETT kutya menü (vega és húsimádó) is várja a kedvenceiteket.

Ugye tudtátok, hogy Sarudon nyitottuk meg a Tisza-tó első kutyastrandját, ami intim, rendben tartott homokos parton várja a pancsolni vágyó kutyusokat.

Jó étvágyat kívánunk a kutyáknak is!

Szeretettel várunk Benneteket és hűséges négylábú családtagjaitokat is az Élményfaluban.

Sarudra nem aludni jönnek az emberek.

Szerencsére nem is csak strandolni. A vendégeink nagy részét a vízpart, a természet, a teljesen zárt 65 km-es kerékpárút, és a KalandPart Élménystrand különleges eszközparkja csábítja Sarudra.

Sarud egyre inkább egy kis Bejárható Magyarországgá válik,
2 km- en belül számtalan sportolási lehetőség- a kajak- kenu, a lovaglás, a kerékpározás, a túrázás és vitorlázás mellett a vízisportok széles skálája várja a mozogni vágyókat.

Ezeket a programokat az Élményfalu keretében kínáljuk Önöknek, szövetségben helyi vállalkozókkal, a Tisza-tavi MiniZOO-val és a Tündérrózsa Kikötővel.

Ugorjanak be hozzánk bármely évszakban!

Fedezzék fel a Tisza-tavat az Élményfaluból, Sarudról!

Térelválsztó hullámvonal

Különtermekkel/ szabadtéri rendezvényhelyszínekkel várjuk csoportos rendezvényeiket is!